Publicat de: elenushu | 10/12/2011

Catedrala Eroilor Tineri „Inaltarea Domnului” din Ploiesti

Cand plec acasa mereu trec pe langa frumoasa Catedrala a Eroilor Tineri „Inaltarea Domnului”. Este vizavi de Kaufland Ploiesti. Ceea ce nu am stiut eu este ca a fost construita in memoria eroilor martiri prahoveni ai Revolutiei din Decembrie 1989.

Intr-o buna zi m-am oprit pentru cateva minute sa fotografiez Biserica si am intrat sa revad cum arata in interior. Turlele albastre au facut o imagine frumoasa impreuna cu cerul plin de norisori albi si pufosi.

In anul 2008 am participat la Taina Sfintei Cununii a bunei mele prietene Mihaela. In foto punctul de culoare rosie sunt chiar eu. 😀

Catedrala Eroilor Tineri „Inaltarea Domnului” are o racla cu Moastele Sfantului Simeon. In partea stanga a usii de la intrare este un loc mai retras in care sunt expuse Moastele.

In Catedrala Eroilor Tineri „Inaltarea Domnului” se gasesc si Moastele Sfantului Spiridon.
La poarta de la intrare apare o frumoasa binecuvantare adresata tuturor credinciosilor care trec pragul Bisericii, dar si celor care trec pe strada:„Pace celor ce vin, bucurie celor ce raman, binecuvantare celor ce pleaca!


Categorii