Publicat de: elenushu | 11/06/2014

Suveniruri din Israel

Daca va intrebati ce suveniruri puteti cumpara din Israel iata posibile raspunsuri:

APA DE IORDAN, PAMANT SFANT, MIR, SMIRNAIntai de toate orice pelerin isi cumpara sticlute cu ulei, apa de Iordan, tamaie si pamant de Israel.

CRUCEA IERUSALIMULUIUrmeaza cruciulite de lemn, de argint, cu Hristos pe ele. Am cumparat si un crucifix mai mare care avea pe fiecare brat al crucii inrustat tamaie, pamant, floricele etc. Aceasta de mai sus este crucea Ierusalimului.

CRUCIULITE LEMN SI ARGINT IERUSALIMDe pe Muntele Tabor am cumparat o cruce de metal care in interior are ceara foarte frumos mirositoare. Tinuta pe piele ceara se incalzeste si emana un miros divin… super 🙂

ICONITE ISRAELDe la Asezamantul Romanesc de la Ierihon am cumparat la un pret foarte avantajos iconite sfintite cu Maica Domnului.

LUMANARI DE L AMORMANTUL SFANTDe la Manastirea Sfantul Gherasim am cumparat snopul de 33 de lumanari care se aprinde la Mormantul Sfant.

bagO amintire din Ierusalim de purtat la subrat prin oras… 🙂

GLOB CETATEA IERUSALIMDin Cetatea Ierusalim am cumparat globul acesta. Am avut emotii cu transportul in bagajul de cala. Slava Domnului ca am ajuns cu el intreg in Romania.

ICOANE DIN ISRAELIcoane foarte frumoase am cumparat si din Israel si din Palestina. Fiecare icoana este luata din Biserica Ortodoxa unde s-a petrecut respectivul eveniment.

IMG_8292Nelipsitii magneti stau acum lipiti de frigider. Amintiri din Israel… 🙂

MAGNET JERUSALEMAcest magnet deosebit cu cetatea Ierusalimului l-am primit ca dar.

MATERIALE ATINSE DE MORMANTUL SFANTDaca ajungeti la Mormantul Sfant este bine sa aveti o esarfa, un material ceva cu care sa atingeti Piatra Ungerii si Sfantul Mormant. Cand aveti vreo durere fizica aplicati materialul pe locul bolnav si durerea va disparea.

MIR IERUSALIMMirul de Ierusalim are un miros extraordinar si este tamaduitor. Eu am luat mir la sticluta cu frunzulita de la Asezamantul Romanesc de la Ierihon. Mai comercializaeaza si arabii, dar nu este sfintit.

MIR MANASTIREA SFANTUL SAVA CEL SFINTITDe la Manastirea Sfantul Sava am primit in dar mir pe o bucata de vata si o bucatica de finic.

SAL DE CASMIRDe la Ein Karem am achizitionat saluri de casmir in lei romanesti.

TABLITA MULTUMESCAceasta tablita are insemnarea „multumesc” in greceste si s epune la icoana sfantului care ne-a ajutat intr-o problema.

VIN ADUS DIN CANA GALILEIIUnul din cele mai valoroase lucruri de cumparat din Cana Galileii este vinul lor dulce si renumit. Foarte bun la gust este! 5euro cutia cu 3 sticle.


Categorii