Publicat de: elenushu | 01/07/2017

O poveste cu matusa

Acum multi ani, in perioada studentiei m-am hotarat eu si nebunatica mea verisoara sa mergem la film. Am plecat de acasa fara sa spunem ca mergem la film, ci la Posta. E adevarat ca am mers la Posta apoi la Clubul Dinamo sa imi cumpar un breloc, apoi am luat tramvaiul si ne-am dus la film. Am vazut filmul respectiv, ne-am distrat pe cinste si apoi ne-am adus aminte ca matusa nu are habar unde suntem de 4 ore plecate. 😀 ca soldatul condamnat pentru ca a fost prins dizertand am conchis ca e bine sa nu zicem nimic atunci cand vor da navala peste noi criticile, sfaturile, certurile, apostrofarile matusii.
Ne-am intors acasa si matusa ne astepta langa usa fiarta, foc si para. A inceput sa ne dojeneasca. Noi taceam. Dupa ce ne-a facut morala cam o jumatate de ora i-a trebuit sa se termine scandalul. Totul s-a terminat cu bine cand imi adusei aminte ca fuseseram la Posta pentru matusa sa ii luam un timbru asa ca i-am zis verisoarei mele sa i-l duca. Raspunsul matusii a fost pe masura asteptarilor:”Baga-ti-l in c*r!!!” 😛
PS: Recitind intamplarea acum, dupa 10 ani, am ras copios. Chiar m-am amuzat tare reamintindu-mi de „prima tinerete” petrecuta la Bucuresti.:-D

Categorii

