Publicat de: elenushu | 02/06/2017

Cuibul din padure

In padurea cu alune aveau casa… cateva vietati mici. 😀 Povestea sau mai bine zis descoperirea s-a petrecut in paduricea de langa Casa cu Tei in Sarata-Monteoru.

Ne plimbam agale prin padure admirand florile albe din padure. Eram fascinati de liniste si de cantecul pasarelelor de prin copaci.

Din loc in loc intalneam aceste flori albe frumoase asemanatoare cu cele de tei ca aspect.

Padurea era asa de frumoasa incat ma opream la tot pasul sa mai fac o fotografie.

Mergeam pe langa un santulet sapat de apele care se scurgeau mai de sus topaind ca un iepure cand pe un mal cand pe altul unde mi se parea ca e zona mai interesanta.

Imi atrage atentia acest copac cu doua cracane. Initial m-am gandit ca as putea sa il folosesc ca stativ pentru aparatul foto ca sa imi fac o poza cu Catalin.

S-a dovedit ca nu aveam loc sa pun aparatul foto in despartitura, dar am vazut acolo o bucata roz de carne care era de fapt un pui de mierla cred.

Saracutul cazuse din copac si era in primejdie sa fie mancat de furnicile care misunau pe scoarta copacului. Hmmmm… ce e de facut? I l-am aratat si lui Catalin si el a fost de parere sa il punem in cuib. Eu credeam ca sus de tot exista cuibul din care cazuse puiul si ca nu prea aveam sansa sa il asezam in cuib.

Surpriza a fost sa constat cand mi-am indreptat privirea inspre coama copacului ca era un cuib un pic mai sus de capul meu intr-o scorbura.

Cand m-am inaltat pe varfuri sa ma uit in scorbura am descoperit cuibul construit ca la carte cu paie, frunze etc de pasarea mama. Puiul mai avea si doi frati care inca nu iesisera din oua.

A doua zi cand ne-am intors sa vedem situatia cuibului am constatat ca toti puii erau asezati in cerc cu capetele spre interior si se odihneau in voie. Iesisera din oua si cei doi mai mititei si aveau un pic de puf pe spate. Erau dragalasi foc! 🙂 Natura si in special padurea are multe secrete interesante de descoperit doar ca noi suntem prea grabiti si preocupati de nimicuri si nu mai avem timp si rabdare sa le vedem si sa ne minunam de ele.


Categorii