Publicat de: elenushu | 02/06/2017

Amuzante de la job

1. Intr-o zi ne suna o clienta cu glas mieros sa o ajutam cu o factura pe care nu o mai are. Ne roga sa ii trimitem pe mail factura pentru ca printr-un nefericit eveniment i-a rupt-o cainele 😀 Curierul care i-a adus coletul cu marfa avea o pisica. Cum aratarea se gudurase pe langa colete probabil ca isi lasase mirosul pisicesc pe ele. Clienta avea un caine fioros si nervos care cum a mirosit coletul nu a mai stat pe ganduri si a rupt ambalajul. Factura era in colet…deci a ajuns ferfelita. 😀 Nu stiu marfa cum o fi scapat :))

2.Un client deranjat de vorbaria secretarei lui imi povestea la telefon ca nu o mai suporta. Secretara vorbea atat de mult incat il capiase. I-am recomandat calduros sa ii ofere o cutie de bomboane pentru a se bucura de cateva momente fericite. Ha ha ha!

3.Dialog cu un client:
-Vreau sa cumpar niste autocolant negru!
-Doriti sa il aplicati la interior sau la exterior?
-Vreau cel mai ieftin!
-Am inteles! Avem negru lucios sau negru mat! De care vreti sa cumparati?
-2 metri de lucios si 2 metri de mat!
Eu gandind „- dar ce faceti cu atata negru? vreti sa va colantati un dric? Ha ha ha”
Eu cu voce tare abia abtinandu-ma sa nu rad – Am notat comanda. Va vom trimite marfa azi!

Categorii

