Publicat de: elenushu | 17/06/2016

Pelerinaj in Grecia -primele impresii si poze

Ne-a ajutat Bunul Dumnezeu, Maica Domnului pe care am rugat-o in mod deosebit sa mijloceasca pentru plecarea noastra in GRECIA si am fost in pelerinaj.
Nu mi-am inchipuit ca o sa fie asa de minunat pelerinajul si vizita la locurile sfintilor nostrii iubiti : Sfantul Nectarie, Sfantul Ioan Rusu, Sfantul Efrem cel nou. Mi-a placut mai mult chiar decat in Israel. Trebuie sa amintesc ca in 2015 am vrut sa mergem in Grecia tot cu Basilica Travel, dar datorita crizei iscate acolo cu bancomatele pelerinajul a fost anulat.

POZA GRUP PELERINAJ GRECIAGrupul nostru de romani a fost unul foarte linistit. Parintele Zaiet ne-a prezentat toate informatiile, a facut rugaciuni in fiecare Biserica/Manastire vazuta si a stiu sa organizeze ca la carte pelerinajul. Slava lui Dumnezeu pentru toate! Coincidenta sau nu cand am mers in Israel ghidul nostru a fost tot parintele Zaiet.

FERIBOTPlimbarea cu feribotul a fost pentru mine o uimire de la felul in care se parcheaza autocarele si masinile in cala pana la apa linistita a Marii Egee sau la pescarusii veseli care ne-au insotit o buna bucata de drum. Am mers vreo ora jumatate din Portul Pireu pana pe insula Eghina cu feribotul si in alta zi veeam din Evia si am luat feribotul sa ajungem pe Grecia continentala.

METEORELE NOIMeteorele au reprezentat o alta mirare si contemplare a naturii. Ne-am cazat in Kalambaka la poalele Meteorelor. Am vazut cu ajutorul lui Dumnezeu Manastirea Marele Meteor, Manastirea Sfantul Varlaam si Manastirea Sfantul Stefan. Duminica sunt deschise mai multe Manastiri de la Meteora. In restul saptamanii sunt deschise doar 2 daca nu ma insel.

ATENAAtena e un oras ingesuit, dar cu farmecul lui. Toti turistii misuna in cautarea comorilor turistice de descoperit. Ne-am dus pe terasa de pe acoperisul hotelului sa vedem superba panorama si Acropolele luminate noaptea. 🙂

ACROPOLE GRECIAAcropolele Atenei sunt cele mai cunoscute in lume. Noi am mers pe Areopag in locul in care Sfantul Apsotolul Pavel a propovaduit Evanghelia si a tinut predici atenienilor.
Aproape ca nu imi gasesc cuvintele sa descriu pelerinajul din Grecia. A fost atat de frumos incat primele zile dupa ce m-am intors in tara eram foarte tacuta. Cuvintele nu puteau sa exprime fruuseteta Greciei. Realizam ca e o stare sufleteasca atat de frumoasa incat nu simteam nevoia sa vorbesc cu nimeni de frica parca sa nu spun ceva care sa alunge starea duhovniceasca pe care Dumnezeu o sadise in inima mea in Grecia. 🙂 Doamne ajuta!