Postat de: elenushu | 17/01/2010

Cum sa inveti sa patinezi?

Cum sa inveti sa patinezi? Iata o intrebare grea cu un raspuns care implica vanatai, cazaturi, durere etc. Pentru ca sunt la etapa de invatare am zis ca e cazul sa mergem la patinoar.

La Moghioros exista un patinoar mai mare la care am mai fost si in alti ani. Decum ajungem aproape de locul faptei ma apuca un soi de agitatie. Vreau sa ajung mai repede pe patine si sa ii dau drumul.

Cand pasesc pe patinoar ma apuca o senzatie teribila de frica. Parca toate informatiile pe care le aveam despre a patina si tehnica s-au sters definitiv. Picioarele nu ma mai asculta, corpul mi se balanseaza ca o trestie in vant si de-acum sa te tiiiiiiiiiiiiiiiii. Cazaturile sunt inevitabile.

In timp redescopar ca cel mai sigur loc de pe patinoar este balustrada. Daca nu ar fi asa multi oameni in jur poate ca ar fi mai usor ma gandesc. Apoi imi dau seama ca tocmai “concurenta” este motivatia care ma face sa reintru iar in cerc. Daca picii astia reusesc sa mearga eu de ce nu pot?

Impulsionata de aceste ganduri pline de optimism reusesc sa dau jumate de patinoar fara probleme pana cand se ridica intrebarea ca daca merg cu viteza prea mare oare ce o sa ma fac? Raspunsul este pe masura :buf. Ma reculeg de pe jos ca nici nu mai stiu a cata cazatura este. Eu si un pici de vreo 5-6 ani tot luam zapada de pe patinoar pe haine :-D .

Macar vad ca el e optimist pana la Dumnezeu. Se ridica si goneste fara mila.Cei de la Radio ZU sunt prezenti aici la patinoar. Au si o mascota cangur cu care toata lumea se pozeaza. Nu pricep exact ce legatura are cangurul cu gheata, dar cine mai are timp de gandit?

Intr-un tarziu imi dau seama ca oamenii astia mai avansati merg relaxati ca pe strada. Exact ce imi repeta si Honey sa stau relaxata pe patine. Bai nene, cum sa stau relaxata cand stiu ca nu ma asculta nici stangul nici dreptul? Alta greseala e ca nu ma uit in fata mea ci la picioare in jos. Vreau sa ma conving ca sunt inca acolo functionale. :-D Este de-a dreptuul fenomenal cum reusesc sa imi fac un avant nebunesc doar cu mana stanga si ma rasucesc pe patine ca un titirez. Ca sa nu imi pierd echilibru iau un pustulica in brate :-D E de mirare ca el isi pastreaza echilibru in ciuda ciocnirii si ma opreste si pe mine la timp. Am dat o tura cu verisoara Manuela. Ea se descurca extrem de bine si ma invata doua smecherii importante: sa am corpul puin aplecat si sa merg de-a lungul patinei. Prind un curaj nebunesc si reusesc sa dau un tur juma fara sa ma opresc sau sa imi fie frica de vreo cazatura. Increderea si curajul sunt doua chestiuni necesare in orice activitate concluzionez eu.

In spatele meu Honey imi face galerie soptindu-mi suav :”Cazi! Cazi! Cazi!” Nu trebuie sa fie mare vizionar sa vada rezultatul. De data asta am aterizat in genunchi cu capul aproape sa atinga gheata. O cazatura care ii ridica semne de intrebare lui Honey. Mda majoritatea cad pe lateral sau pe spate dar in genunchi mai deloc.Atentieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Elenushu la pamant! :-D

Categorii

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

