Postat de: elenushu | 24/02/2011

Sondaje online platite

Exista sondaje online platite si in Romania. M-am mirat cand am aflat ca si pe la noi se plateste respondentilor care ar rabdarea si amabilitatea sa raspunda la intrebari.
Atentie nu vorbesc de chestionare completate pe strada!!!
Dintotdeauna mi-a placut partea aceasta de studiu de piata. Pacat ca la facultate nu se pune mai mult accent pe partea practica.
Cred ca e super ca parerea ta sa conteze intr-un studiu. Intotdeauna sunt curioasa sa aflu rezultatele unui sondaj de piata. E adevarat ca fiecare om e unic, gandeste diferit insa in linii mari preferintele, obiceiurile de cumparare se pot cataloga in cateva grupe mari.
Nu va mai plictisesc. Cine vrea sa completeze chestionare si sa castige bani stand in fata calculatorului sa ma caute. Ii voi trimite invitatia pe mail in cel mai scurt timp.

Responses

  1. Ma intereseaza chestionarele online,daca ai dori sa-mi dai mai multe detalii,sa ma ajuti uite adresa mea de mail : ranca.alexandra@yahoo.com.Multumesc

  2. salut.ma intereseaza sondajele platite. adresa mea de mail ilona_m78@yahoo.com. mersi

  3. salut..as dori si eu o invitatie daca se poate…multumesc anticipat

    emailu meu e:

    the_boy553@yahoo.com

  4. as dori mai multe detalii despre chestionare online platite.adresa mea de mail ptcsorin@yahoo.com

  5. ms pt invitatie :D


Categorii

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

