Postat de: elenushu | 06/04/2010

La multi ani, tataie!

Azi tataie implineste varsta de 82 de ani. Asa cum marturiseste si el nu stie cum de a ajuns la anii acestia. Cand il vizitam ne povesteste din intamplarile traite de el. Putem sta cu gura cascata 2-3 ore asa frumos ce le povesteste neuitand sa ne spuna sa luam aminte ca sunt intamplari reale. Tataie este un batranel simpatic cu darul povestirii. Intotdeauna i-a placut sa judece la rece problemele intampinate si sa ia hotarari dupa ce a intors pe toate fetele problema in sine.
Intr-o zi dezbatea problema cu potopul lui Noe din Biblie. Studiase el situatia si ajunsese la parerea ca daca au murit toti oamenii de pe pamant in afara de Noe si cei din corabie inseamna ca noi ne tragem din Noe nu din Adam si Eva. Corect dar Noe era descendent din Adam si Eva.
N-am putut sa il conving asa ca i-am dat dreptate ca sa nu se mai agite atat. :-D

Din mainile lui tatatie au rasarit case, unelte, tot felul de inventii gospodaresti care mai de care mai ingenioasa. Intr-o vara si-a pus ambitia si ne-a construit garajul pentru masina. L-am urmarit pas cu pas cu cata sarguinta muncea.
A doua zi de Paste l-am vizitat pe tataie si i-am cantat la multi ani in avans. S-a bucurat tare mult si cu lacrimi in ochi ne-a primit sa mai stea de vorba cu noi.
I-am cumparat un cocos pitic care daca are bateriile montate canta de te asurzeste :”Cu-cu-ri-guuuu!”
Tataie s-a bucurat de cadou si banuiesc ca de-abia astepta sa plecam ca sa il studieze pe indelete. :-D

Categorii

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 26 other followers

